tiistai 21. tammikuuta 2014

What good is the warmth of summer, without the cold of winter to give it sweetness



Mua on ärsyttänyt poikkeuksellisen paljon olla koulussa nyt. Juuri nyt kun olisin niin paljon mielummin ulkona kuvaamassa tuota kaunista, lumista maisemaa. Vihaan pakkasta, ja elementtinä lumi on todella ärsyttävä, mutten voi kiistää sitä, että luminen maisema on kaunis! Toisaalta eipä sitä parane sairaana tuonne -20*c pakkaseen viitsi tietoisesti mennä.
Oon muuten tänä vuonna nähnyt ensimmäistä kertaa ikinä haloja! Ei kyllä mikään kerta ollut kameraa mukana, mutta kyllä ensimmäisellä kerralla hieman ihmetytti kirkkaat pylväät taivaalla..

Elämä on mennyt eteenpäin omalla painollaan. Yritän olla mahdollisimman paljon töissä, vaikka pitäisi myös ottaa iisisti, ettei väsymys voita. Toisaalta tykkään olla töissä. Siellä saa jollain tavalla purettua paineita, hmm.  Wanhatkin lähestyy, sitten onkin jo kesäloman odotus. Aika menee mun mielestä todella nopeaa nykyään. En tiedä edes onko se hyvä vai huono asia? Mä kuitenkin jatkan samalla tavalla kuin tähän asti. Yritän nauttia pienimmistäkin asioista, mitä eteen tulee päivittäin. Mun "hymyile tutemattomille" -projekti on muuten lähtenyt suhteellisen hyvin käyntiin. Oon huomannut, että tuntemattomat yleensä hymyilee takaisin, jotkut jopa tervehtivät. Aika siistiä.

Mutta jatkan hehkun juomista miniclippelien lumossa!

Kuva 5343

Kuva 5399

Kuva 5369

Kuva 5372

Kuva 5334

Kuva 5383

1 kommentti:

Jenni kirjoitti...

Haastoin sinut :)
http://wildchild-jensu.blogspot.fi/2014/01/haastetta.html