lauantai 28. kesäkuuta 2014

Red fingers

Oon käynyt oikein urakalla kirjastossa lainaamassa kaikenmaailman ahdistuskirjallisuutta, harmi kun Vimpelin kirjaston lääketiedeosio on niin turkasen pieni. Oon ollut tosi masentunut, kun suomalaiset mansikat ei vieläkään oo halpoja, ainakaan täällä. Maistoin siskolta hollantilaisia mansikoita, ja voi jukra ne maistui hyviltä plus halpoja. 
Nurmikko on täynnä punaisia länttejä, eikä sen takia, että olisin ruvennut murhailemaan ihmisiä, vaan meidän taloa maalataan punaiseksi. En nää ikkunoista ulos, koska kaikki on vuorattu umpeen, ahistavaa, mutta parin päivän päästä pitäisi olla valmista. Aika komea tuo yksi maalari muuten!
Oon tuhlannut taas kivasti rahaa kaikkeen muumikrääsään, mutta syytän alennuksia. Toki oon ostanut muutaman leffankin lisää ja navigaattorin autoon, hihii. Oon muuten, yllätys yllätys, menossa heinäkuussa keskiselle Tove 100v-juhliin!
Mulla on tuossa hyllyn reunalla korjuva pino koulukirjoja, joita pitäisi varmaan jossain vaiheessa ruveta tutkiskelemaan syksyn kirjoituksia varten? Aika ahistavaa sekin..
Oon ollut tosi antisosiaalinen, paitsi jos netin ja puhelimen välityksellä kommunikointi lasketaan sosiaalisuuteen. Mulla on pitkästä aikaa vaihe, ettei ihmisten näkeminen houkuta yhtään, onneksi tää sattui tähän lomalle. Ketuttaa kyllä kun en tiedä vieläkään, milloin mun kesätyöt alkaa. Yritä nyt sitten suunnitella menoja! Paitsi ettei mulla mitään menoja kumminkaan oo. 

Kuva 5906

Kuva 6002

Kuva 5965

Kuva 5932

Kuva 5914

Kuva 5846

Kuva 5996

Kuva 6000

Kuva 6004

Kuva 5880

Ei kommentteja: